Siyah noktalar için Aparat İşe yarıyor mu?


Herkese Merhaba;




Her yerde fotoğraflarını gördüğümüz ve yabancı videolarda kullanılan bir aparattan bahsetmek istiyorum. 

Maalesef ki Türkiye de pahalı olduğu için Aliexpress ten aldım. Ürün oldukça uygun fiyatlı, peki ürünün olumlu özellikleri neler? çok mu gerekli biraz bunlar ile ilgilenelim. 

*ürün pratik,kolaylıkla yanınızda taşıyabilirsiniz.
*pil ile çalışıyor ve bu kullanımı kolaylaştırıyor. 
*kapatıp açma düğmesi sayesinde kolaylık

Gelelim olumsuz özelliklere;

*beklenen siyah noktaları temizlemek yerine uyguladığınız basınç ile sadece deri üstü yağları alıyor. 
*hatta bu durum cildime zarar veriyor gibi geldi.
*gözenekleri belirginleştirdi.

Öncelikle belirtmeliyim ki;
Bu bendeki etkileriydi,ama mükemmel ürün diyen insanlar da beni çok şaşırtıyor açıkçası. 

Ürünü almayı düşünüyorsanız Aliexpress üzerinden bakabilirsiniz.

Güzel bir yıl diliyorum.

Sizi seviyorum! 

Zerrin 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri