Sevdiğim temizlik ürünleri

Herkese Merhaba 
Her zaman kozmetik paylaşacak değilim değil mi ama ?

Bu iki üründen çok memnunum. Çok memnun kaldığım iki üründen bahsetmek istiyorum sizlere. 

1. ürünüm silikonlu cam sil. Aslına bakarsanız toz almada cam silme de birebir bir ürün. Her yeri parlatması dışında uzunca bir süre toz tutmamasını sağlıyor. Benden söylemesi. 
Unutmadan tüm marketlerde bulabilirsiniz. Bim,pehlivanoğlu,şok,101 gibi bir çoğunda var. Fiyatı ise 4 tl civarında.

2. Ürünüm ise duşakabin spreyi görünümlü çeşmeleri parlatan mucize. Örneğin bulaşıklığınız parlak bir yüzey ise yada çeşmeleriniz kireçli ise kullanabilirsiniz.Bu ürün ile kireç görünümünden ve lekelerden kurtulursunuz. 
Duşakabin için ise önce sıkıyoruz sonra bir sünger ile silip,yıkayın sonra kurulayın. Tüm kireçlerden kurtulacaksınız. 

Sonra bana şu iki ürün için dua edeceksiniz. 
****Ben klorak markasının duşakabin spreyini ve highgenic markasının silikonlu spreyini kullanıyorum.

Yorumlar

  1. silikonlu temizleyiciyi severek kullanıyorum. Duşakabin temizleyici de mutlaka alacağım. bu arada bloğunuzu blog keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :)http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende hemen sizi keşif edip,takip ediyorumm

      Sil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri