Saç Dökülme Sorunsalı

Herkese merhaba 


Sizlere uzun zamandır yazamıyorum nedenini sosyal ağlardan beni takip edenler biliyor ama bir evlilik telaşım vardi ve artık bunu atlattım. 



Gelelim bir süredir elimde olan denedigim urune; 



Zigavus sarımsaklı şampuani saç dokulmelerim için aldım ve gerçekten beklentim yüksekti çünkü yorumları okudum çok memnun olan vardı.
Bende denemeliyim diyip,denedim.

İlk kullandığım haftada maalesef bir farklılık görmedim ama sonra saç dökülmesinde azalma oldu ama tamamen bitmedi. Şuan bakımlara ve yağlara devam ediyorum daha iyi durumda saçlarım. 
İyi ki de denedim saçlarımın toplanmasında payı olduğuna inanıyorum. 

Herkes de etki farklılık gösterir ama ben zarar görmedim.  


Sizlere de söylemek istedim . Unutmadan asla kokusu yok. Denemekte yarar var kızlar. 
Düzenli kullanım şart söylemedi demeyin! 
  


Öpüyorum sizleri. 




Zerrin 



Yorumlar

  1. saç dökülmesi için denemediğim yöntem kalmadı birde bunu deneyeyim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri